Skaar Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Er dette mulig? Er snakk om en 2,0 non-turbo. Evt hva må gjørest før det går? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Snakker vi is, snø eller til nød grus så går det, men ikke asfalt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Evt hva må gjørest før det går? :P Bytt bil eller vent til snøen legger seg.Det går ikke på våt asfalt engang! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Prøvde med legacyen til pappa, på blank is, `90 1.8 manuell med sperre, gikk ikke. Men i løssnø går det, ellers glem det. Sperra bak hjelper veldig mot slikt, men få som har det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subaruimpreza Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg har spint godt på alle fire hjulene men det var jo på snø. men det var ikke mens eg stod i ro da. har samme bil som deg tenker eg. 2,0 16v. eg får bilen sidelengs på våt asfalt og så det er ikke noe problem. senest i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Da skal du være godt i såfall. Om du ikke legger no Olje eller no på veien da. hehe.. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris10an94 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 ser det er en gammel tråd men... eg får spinn på alle fire bare og gi litt gass på glinsende asvalt trenger ikke mye is eller snø men funker jo bedre det da + grus men ikke tør asvalt Siter liker alt som går på 4 hjul :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg