pingpong1 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hey folkens, sliter med å få opp bagasjelokket mitt.. Nekter å låse seg opp ved bruk av nøkkel, alle andre dører går opp utenom lokket. Noen råd til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Nå husker ikke jeg helt hvordan det er på denne bilen, men mange biler kan man bare ta av et lokk på bakluka og vri låsen innenifra.. Om man kommer seg baki bagasjerommet seff... Har gjort det selv mange ganger.. ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingpong1 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hadde det ikke vært en svær metallplate bak setene hadde jo det vært en mulighet.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg