twogees Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei igjen! Jeg er litt nysjerrig på hvor kraftig disse bilene er, jeg kjører lett fra 1.8T biler som har prøvd seg, men hvor stor bensin motor må man egentlig ha for å kunne kjøre fra en såppas stor TDI motor? har sett video av en 2.5 TDI med chip 230hk/450nm som ligger nesten likt med en S6 4.2 på dragbanen. Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Siden ingen svarte så kan jeg jo svare selv :) på bensin må du opp i 4.2 liter for å kjøre fra en 2.5 180 tdi med chip. :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Sette de 2 på en bane og se hvem som må inn til fylling av drivstoff først også med det samme da,hehehe. Takker for nyttige opplysninger,twogees :-) Spes den om chip av disse motorene :-) Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Sette de 2 på en bane og se hvem som må inn til fylling av drivstoff først også med det samme da,hehehe.Takker for nyttige opplysninger,twogees :-) Spes den om chip av disse motorene :-) HEHE, ja, jeg har hatt S6 4,2 2001 mod, var vel greit å ha bensinstasjoner i nærheten for å si det sånn :P Ja, jeg ble så møkk lei av å lese diskusjoner om 2.5 liter og chip, samtlige forum der noen spør om noe ang denne motoren så vender hele tråden seg over til å diskutere hvor ræva kammene er. Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Min bil har hatt full runde med utskifting av nevnte ting + andre slitedeler og div,div.....kostet masse penger,men jeg er like blid for det :respect PÅ km.stand 279.000 så er det ikke mye igjen av gamle ting som er med for å si det sånn.Derfor så har den høy bruksverdi for meg.Skulle gjerne ha smelt inn en chip, men dieselpumpene tåler det ikke etter hva jeg har forhørt meg om.Dette er da 150hk så jeg er ikke sikker på om de har samme pumpe som til 180hk da. Super litt diesel, da det er automat og quattro, men det driter jeg i :titties::titties: Kjøremaskin som jeg koser meg i.Spes om vinteren da folk står fast i bakkene der jeg bor,mens jeg suser hjem til ferdig middag :popcorn Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Min bil har hatt full runde med utskifting av nevnte ting + andre slitedeler og div,div.....kostet masse penger,men jeg er like blid for det :respectPÅ km.stand 279.000 så er det ikke mye igjen av gamle ting som er med for å si det sånn.Derfor så har den høy bruksverdi for meg.Skulle gjerne ha smelt inn en chip, men dieselpumpene tåler det ikke etter hva jeg har forhørt meg om.Dette er da 150hk så jeg er ikke sikker på om de har samme pumpe som til 180hk da. Super litt diesel, da det er automat og quattro, men det driter jeg i :titties::titties: Kjøremaskin som jeg koser meg i.Spes om vinteren da folk står fast i bakkene der jeg bor,mens jeg suser hjem til ferdig middag :popcorn Det med pumpa er bare tull, det er elektronikken til pumpene som ryker, men det skjer uavhengig av om den er chipa eller ikke. Hvertfall ifg en som jobber i møller :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg