Gå til innhold

A6 2.5 TDI 180 Ytelse

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg er litt nysjerrig på hvor kraftig disse bilene er, jeg kjører lett fra 1.8T biler som har prøvd seg, men hvor stor bensin motor må man egentlig ha for å kunne kjøre fra en såppas stor TDI motor? har sett video av en 2.5 TDI med chip 230hk/450nm som ligger nesten likt med en S6 4.2 på dragbanen.

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Sette de 2 på en bane og se hvem som må inn til fylling av drivstoff først også med det samme da,hehehe.

Takker for nyttige opplysninger,twogees :-)

Spes den om chip av disse motorene :-)

HEHE, ja, jeg har hatt S6 4,2 2001 mod, var vel greit å ha bensinstasjoner i nærheten for å si det sånn :P

Ja, jeg ble så møkk lei av å lese diskusjoner om 2.5 liter og chip, samtlige forum der noen spør om noe ang denne motoren så vender hele tråden seg over til å diskutere hvor ræva kammene er.

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil har hatt full runde med utskifting av nevnte ting + andre slitedeler og div,div.....kostet masse penger,men jeg er like blid for det :respect

PÅ km.stand 279.000 så er det ikke mye igjen av gamle ting som er med for å si det sånn.Derfor så har den høy bruksverdi for meg.Skulle gjerne ha smelt inn en chip, men dieselpumpene tåler det ikke etter hva jeg har forhørt meg om.Dette er da 150hk så jeg er ikke sikker på om de har samme pumpe som til 180hk da.

Super litt diesel, da det er automat og quattro, men det driter jeg i :titties::titties:

Kjøremaskin som jeg koser meg i.Spes om vinteren da folk står fast i bakkene der jeg bor,mens jeg suser hjem til ferdig middag :popcorn

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil har hatt full runde med utskifting av nevnte ting + andre slitedeler og div,div.....kostet masse penger,men jeg er like blid for det :respect

PÅ km.stand 279.000 så er det ikke mye igjen av gamle ting som er med for å si det sånn.Derfor så har den høy bruksverdi for meg.Skulle gjerne ha smelt inn en chip, men dieselpumpene tåler det ikke etter hva jeg har forhørt meg om.Dette er da 150hk så jeg er ikke sikker på om de har samme pumpe som til 180hk da.

Super litt diesel, da det er automat og quattro, men det driter jeg i :titties::titties:

Kjøremaskin som jeg koser meg i.Spes om vinteren da folk står fast i bakkene der jeg bor,mens jeg suser hjem til ferdig middag :popcorn

Det med pumpa er bare tull, det er elektronikken til pumpene som ryker, men det skjer uavhengig av om den er chipa eller ikke. Hvertfall ifg en som jobber i møller :)

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider