Monthy Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 har sjekket fordeleren nå. alt var fint og tørt. jeg sjekket også ledningen til lambdaen og dn er fine den og. målte spenningen fra lambdaen når motoren sveiv og den lå på ca. +/- 1Volt. Kan det vere at lamdaen har fått vann i seg siden den er rett under der vannet rant henn? noen som har andre forslag om hva problemet kan ver? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 ingen som har flere forslag eller teorier? fortviler snart. :/ Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 check engine lampa blinker ikke bare hvis det er feil med emission system... den blinker med forskjellige koder om FSM (styrehjernen) mangler et eller får et feil signal fra en enhet i motorstyringa di, og slik som du forklarer det har du kode 13 et blink, kort pause og tre raske blink selvfølgelig kan det være vann i tenninga eller noen annet sted og, men jeg ville ringt suzuki og spurt om de kunne sjekka denne feilkoden opp mot repmanualen på din bil... som sagt, jeg holder på endel med suzuki som har samme motorene og samme innsprut, men det er ikke sikkert at feilkodene er like mellom disse likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 check engine lampa blinker ikke bare hvis det er feil med emission system... den blinker med forskjellige koder om FSM (styrehjernen) mangler et eller får et feil signal fra en enhet i motorstyringa di, og slik som du forklarer det har du kode 13 et blink, kort pause og tre raske blink selvfølgelig kan det være vann i tenninga eller noen annet sted og, men jeg ville ringt suzuki og spurt om de kunne sjekka denne feilkoden opp mot repmanualen på din bil... som sagt, jeg holder på endel med suzuki som har samme motorene og samme innsprut, men det er ikke sikkert at feilkodene er like mellom disse likevel... Takker for svar. da ringer jeg til suzuki i dag og hørrer med de. kan det ha noen sammenheng med at det er litt vann i motorolja? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 tviler på det.... mye vann? var olja grå, eller var det bare noen perler i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg