ChrisTARD Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hva har egentlig skjedd med fiatklubben? har den flyttet eller er den bare borte? noen som vet? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlagueWulf Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Tror nok den er helt borte :( det er hvertfall det siste jeg fikk med meg. Det er skikkelig synd for det var uten tvil det koseligste forumet jeg har sett, og jeg har ikke funnet noen verdig erstatter ennå så nå holder jeg kjeft om GT`en min (selv om det skjer ting) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Du må jo ikke holde kjeft! Har lurt fælt på hvor du "ble av" ;) Fiatklubben-forumet er borte. Det lå en stund på serveren på ren goodwill, men ettersom ingen var villig til å ta over jobben ble det borte etterhvert. Den beste erstatteren er vel Forum Lazzaroni, der er det god takhøyde for forskjellige merker med hovedvekt på italiensk. Litt småerting er det alltids, men ikke noe som er vondt ment. Kom gjerne inn der, jo mer Fiat jo bedre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 ok. har hørt så mye om forumet men når jeg skulle sjekke det var det borte. men hadde vært fett og bra det igang igjen Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Mange har emigrert til Norsk Fiatregisters nye forum, men aktivitetsnivået er ganske lavt foreløpig. Eneste måten å gjøre noe med det på er å bidra, mer aktivitet skaper fort enda mer aktivitet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Var ikke mange brukere der nei. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzador Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Du må jo ikke holde kjeft! Har lurt fælt på hvor du "ble av" ;) Fiatklubben-forumet er borte. Det lå en stund på serveren på ren goodwill, men ettersom ingen var villig til å ta over jobben ble det borte etterhvert. Den beste erstatteren er vel Forum Lazzaroni, der er det god takhøyde for forskjellige merker med hovedvekt på italiensk. Litt småerting er det alltids, men ikke noe som er vondt ment. Kom gjerne inn der, jo mer Fiat jo bedre! :) Sorry, jeg er totalt uenig med deg ! Hvis du vil vite hvorfor , så kan du få vite hvor mye elendighet jeg har hatt med min FIAT diesel-motor og med diverse Fiat-instanser. Det jeg har vært utsatt for er vel for de fleste nærmest utrolig. Men jeg kan dokumentere alt 100 %. Men ikke særlig hyggelig lesing for FIAT-eiere, dessverre. Men har du mage til å tåle hva jeg har å berette, bl.a det helt uhørte at FIAT-fabrikken i Italia ikke respekterer de garantier de har gitt, så er det bare å sende en mail til ; ingarkarlsrud@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Sorry, jeg er totalt uenig med deg ! Hvis du vil vite hvorfor , så kan du få vite hvor mye elendighet jeg har hatt med min FIAT diesel-motor og med diverse Fiat-instanser. Det jeg har vært utsatt for er vel for de fleste nærmest utrolig. Men jeg kan dokumentere alt 100 %. Men ikke særlig hyggelig lesing for FIAT-eiere, dessverre. Men har du mage til å tåle hva jeg har å berette, bl.a det helt uhørte at FIAT-fabrikken i Italia ikke respekterer de garantier de har gitt, så er det bare å sende en mail til ; ingarkarlsrud@hotmail.com Jeg ser ikke helt hva dette har med Fiat-forumet eller det siterte innlegget mitt å gjøre, så hva du er uenig i vet jeg ikke. Men det er uansett kjedelig å høre at du har opplevd mye tull med Fiat. Jeg er dessverre ikke i posisjon til å gjøre stort annet enn å ønske deg lykke til og håpe det ordner seg. Om du vil ha tips og råd til hva du bør gjøre er det nok best om du starter en egen tråd, så skal jeg fortsette kommenteringen min der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg