Gå til innhold

Kapping av hjulbuer Golf 2 (haster)

Ranger emnet

Raggetuss

Anbefalte innlegg

Trenger noen råd. Er det noen som kan hjelpe meg med og forklare hvor mye jeg bør ta av hjulbuene forran og bak på Golf 2. Gjerne med bilder om nmoen har..? Blir senk og g60 bredding som er planen.. Er ikke sikker på hvor mye den er senket når jeg da har kjøpt den sånn den står. (ble en stresshandel serru, så noen spørsmål uteble)

Haster litt når jeg snart skal grunne og lakkere tralla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger noen råd. Er det noen som kan hjelpe meg med og forklare hvor mye jeg bør ta av hjulbuene forran og bak på Golf 2. Gjerne med bilder om nmoen har..? Blir senk og g60 bredding som er planen.. Er ikke sikker på hvor mye den er senket når jeg da har kjøpt den sånn den står. (ble en stresshandel serru, så noen spørsmål uteble)

Haster litt når jeg snart skal grunne og lakkere tralla..

vent til du har bredderne ville jeg gjort! så legger du dem på der dem skal ligge så måler du ut hvor mye du kan skjære bort.

dumt å skjære bort for mye så ikke bredderne får en anleggsflate å lige på.

er usikker på hvilken festemetode det er på disse men egner med det bare er noe plast filler du limer på for at det skal se bedre ut, utgjør dem så mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre her.. vent til du har skaffet deg brdiinga! jeg har netopp gjort dette selv.. og måtte kappe i breddinga for å få på de felgene og senkinga jeg vil ha.

har en del bilder av dette om du er intressert så kan jeg sende de til deg på mail :)

som tidligere sakt så må det sveises bak.. altså bare punktes ihop og godt med tektyl etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider