Gå til innhold

Audi A4 2007 mod avant

Ranger emnet

yaukf

Anbefalte innlegg

Heihei!

hår nå kjøpt meg en bil! en audi A4 S-lin 2.0 TDI Quattro :)

men syns d er litt mye gummi og litt kjedlige felger på den nå.. så d her jeg tenk og gjøre noe med :p men har ikke peiling på hvilke felger jeg skal ha.. :( fargen på bilen er Lava grå.

såg foresten en bil på finn.no med nopen felger jeg likte.. stod d var noen S6 felger 19".. de felgene var d eiker på. legger ved et bilde:) nopen som veit hvor jeg finner de?

b718ec036addd61253ef7e22489fe0ec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de nye RS6 felgene de på bilde over her. Orginal utgaven heter 5-eiket segment design. Fås kjøpt, som replika, på f.eks Dekkskift.no .Du kan ringe til Christer på 41 25 56 96 ang pris.

Eller Møller hvis du ønsker orginal utgave.

EDIT: De nye S6 felgene ser slik ut

audi-s6-1-1-s.jpg

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke justertbart orginalt nei, du må nok skaffe deg nye coilovers om du skal senke.. Eller du kan kjøpe senkeskåler, men disse er vanskelige å få tak i nå tildags, da det er slutt på produsering..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke justertbart orginalt nei, du må nok skaffe deg nye coilovers om du skal senke.. Eller du kan kjøpe senkeskåler, men disse er vanskelige å få tak i nå tildags, da det er slutt på produsering..

åjaahh.. dyrt med coilovers.. :(

kor mye får du på senkeskåler da? :) nokon her på forumet om skal selge eller kan skaffe eventuelt? har lyst og få den litt litt lågare framme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjaahh.. dyrt med coilovers.. :(

kor mye får du på senkeskåler da? :) nokon her på forumet om skal selge eller kan skaffe eventuelt? har lyst og få den litt litt lågare framme..

Senkeskåler kosta ca 1000kr, men som nevt før i poster her så lages de ikke lengere. Hadde tenkt å sette på dette selv på bilen min, men finner det ikke for salg noen plasser lengere. Så dessverre er det justerbart som er alternativet for å få lik høyde foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider