williboy Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 hei.. jeg har justerbart senk på min passat.. hatt den på verksted å fått den senket å hos biltysynet å fått godkjent... men spm mitt er.. jeg syns den var får lav. å har hevet den 2 cm på hver sin side framme... må jeg da på 4hjulskontroll igjen? eller har det så lite å si att jeg ikke vil slite dekk uansett?? noen som har peil på dette.. er jo lite med forskjell så... mvh william Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 ingen som vet? Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Kjør litt og følg med på slitasje, du kan og kjøre noen km uten noe særlig svinger for så å kjenne om dekket er varme enkelte steder. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg