Gå til innhold

Div spørsmål om E36 318

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo,

Ei venninde har en E36 318 (96 modell) som det er litt småtteri med:

ABS-lampa lyser, prøvde å dra ut alle 3 sikringene, men det skjedde ingen ting. Hvorfor ikke? Eneste "løsning" er å ta ut pæra? (bytte sensorer er ikke så veldig aktuelt)

Sigarett-uttaket fungerer ikke. Regner med at det er sikringen som er gått, for det er ikke lys i den heller.

Hvilke sikring er det som går til den?

Vindusviskerne fungerer helt riktig, men når de stopper så går de litt opp igjen (tuppene går opp ca 5cm)

Noen god forklaring på dette? Eller viktigs: Løsning på dette? Er jo ikke noen krise, men er litt irriterende.

Tusen takk for all hjelp,

Mvh

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Å gud så mange hjelpsomme sjeler det var her :)

Idiot! Forumhjelp er en bonus ikke noe man automatisk har rett til at andre skal kaste bort tiden å hjelpe deg........ Men jeg skal allikevel bidra med noe.

Sikring 32 er til lighter. Den er 30A.

Starteren kan som regel repareres framfor å byttes, bruk http://www.google.no så finner du ut hvordan.... søkeord: starter repair diy the complete idiot's guide tutorial fixing etc.........

Da skal det meste være dekket i tråden her, ang viskerne må de nok av å settes på igjen på ny... ta viskerne opp og demonter armene, flytt dem så litt ned............. antar noe i den duren, sikkert noen spor dem skal i..... Kjøp en haynes manual, så kan du finne ut ting selv / søke her på forumet, http://www.bimmers.no / http://www.google.no

Værsegod:google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot! Forumhjelp er en bonus ikke noe man automatisk har rett til at andre skal kaste bort tiden å hjelpe deg........ Men jeg skal allikevel bidra med noe.

Beklager, jeg glemte at jeg var på bmw-forumet. Er vant til volvo-forumet hvor folk er mye mer behjelpelige, selv om det er "uvitende" folk som spør.

Men tusen takk for svar ang sikringen.

Har helt ny starter, så den blir byttet.

Flytter jeg viskerne lengre ned når de står stille, vil de snu midt på panseret så trur jeg dropper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider