Oleee Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Da har spørsmålet kommet til spoilere/vinger fra min side..:rolleyes: Hva slags vinger/spoilere kjører dere med? Veit at Kay Arne kjører med den "beryktede" alu-vinga si, men har enda ikke sett den i "real-life"...samme gleder det med "vinga" til Golf GTD Special! :) Dere med GTI/VR6 kjører sikkert med det som følgte med orginalt? Men nok blabla og svadasvada, poenget mitt med denne tråden er: Er det noen av dere med III'ere som har eller kjenner noen med denne lille spoiler'n fra Rieger? Fin? Stygg? Vurderer å kjøpe den...:) Takk for tips! (Edit: skrivefeil) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 jeg har gti spoiler.. Fin den rigern, men syns den jeg har er finere jeg da.. Den til kay arne er litt fast & furious preg over. Ser ikke ut i måneskinn Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by PrinsWilhem jeg har gti spoiler.. Fin den rigern, men syns den jeg har er finere jeg da.. Den til kay arne er litt fast & furious preg over. Ser ikke ut i måneskinn Bilde av spoiler'n din? :) Har du forresten sett den Rieger spoiler "in real life" før? Fin lissom? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ja tøff den.. Litt større enn gti spoiler. Er litt over taket også Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by PrinsWilhem Ja tøff den.. Litt større enn gti spoiler. Er litt over taket også GTI spoiler'n, er det samme materiale som det brukes på leppene også? Myke greier? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Nei hard plastikk.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by PrinsWilhem Nei hard plastikk.. Ok.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Nå er det ca 50stk som har kikka på denna posten, ingen svarer, lissom du og jeg som snikk snakker her.. Kosli.. :) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Til Golfen min kunne jeg godt tenkt med Rieger spoileren, men har også vurdert den orginale m/bremselys. Smak og behag. Stor vinge på taket er ikke helt meg, så denne på på Tuningstore: http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=486 Eller med tanke på janteloven: http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=487 Jeg kjøpte Golf 3, fordi bilen i utgangspunktet så bra ut, så visste jeg om mye tilbehør som ville gjøre bilen slik jeg ville ha den. Hvis vi alle skal hatt den samme stylingen, så ville det vært kjedelig, og hvis bil hadde vært kjedelig, så hadde jeg kjørt Toyota, Opel e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Jeg syns spoileren til Tommy (Golf GTD ...) og Tommy er meget fet jeg :) Ingenting galt i å skille seg litt ut, og ikke ha noe som alle andre har... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by bjirn Jeg syns spoileren til Tommy (Golf GTD ...) og Tommy er meget fet jeg :) Ingenting galt i å skille seg litt ut, og ikke ha noe som alle andre har... helt enig :D Men vi er 2 stk i fra samme bygd som har den ... hehe Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Noen av dere som kjenner noen eller har sett noen med den Rieger spoiler'n? Hvis det er et tilfelle, legg ut bilder! :) Vurderer sterkt å kjøpe den..:) Hva av vinger/spoilere selger VAG orginalt? Det er vel bare GTI/VR6 spoiler'n? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Noen som har bilde av vinga til kay arne da? Blei litt nyfiken... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by swidish vr6 Noen som har bilde av vinga til kay arne da? Blei litt nyfiken... Regner med Kay Arne har lik vinge som han her: (Litt dårlig bilde..) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by swidish vr6 Noen som har bilde av vinga til kay arne da? Blei litt nyfiken... Her er joooo Kay Arnes bil :): (Beklager de store bildene...:( ) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg