Gå til innhold

Hjelp til prisantydning på felger

Ranger emnet

Margido

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant ut at jeg skal prøve å selge mine 16" 7x5" ATP-felgene som fulgte med Omegaen siden jeg ikke skal bruke de.

Dekkene burde byttes ut, for er ca 1,5mm før slitegrensa. Ellers er felgene strøkne uten riper og skader. Boltsirkel: 5x110 og ET35.

Noen som tenker hva jeg kan legge de ut for?

Bilder:

SS101417.jpg

SS101416.jpg

SS101418.jpg

SS101419.jpg

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så nå veldig bra ut, og må jo være fine felger for noen som har omega som er orginal, for det er vel ikke så mange oplene som har den boltsirkelen, eldre har 5-120, de mindre har 4-100 om jeg ikke tar feil, finnes vel kanskje noen andre 5-bolt, men vil ikke tro markedet er så stort for felger i den dimensjonen.

De som vil ha slike felger er vel som oftest interessert i 2 " større.

Jeg vet ikke helt jeg, men hva ligger de på nye, er de så bra som de ser ut, prøv deg en plass mellom 50-70& av nypris, er jo dekk rundt en halv sesong igjen, ikke så mye å skryte av ved ett salg, annet at det er dekk som går litt.

Se ett hvilke andre biler som har korrekt boltsirkel og ET, og slikt, så får du kanskje litt flere interessenter. Vil vel passe på 5-108 og 5-112 med slingrebolter også.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei problemet er at Omega har 5-110 noe som er en ukurrant dimensjon. Vet bare at Opel, Alfa Romeo og Fiat har samme mener jeg. Og ja, på en stor bil som Omega vil vel de fleste ha minimum 17" så er i et lite dilemma :p Har ikke sett nypris på disse, så får prøve å gå utifra det :) Takk for svar Granada.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka på opel.no nå, de fleste nye har faktisk 5-bolt, fra astra og oppover, om det ikke er modda bilder da, de har kanskje annen boltsirkel.

vivaro har vel 5-108 om jeg ikke husker feil, de får iallefall trua på 5-110 felger.

http://www.opel.no/action/go?cntryCd=NO&langCd=no&webSiteId=GBPNO&page=astra_wagon5d&nav=showroom

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider