Gå til innhold

Min nye Audi A4 1.8TFSI 2008

Ranger emnet

FrankB

Anbefalte innlegg

• 11 months later...

Hei igjen! Nå var det lenge siden sist!

Noen raske spm:

Jeg har denne flotte nye DSG kassen da vettu, er det dumt å chippe bilen når jeg har den? Må jeg omprogramere kassa også?

Når det gjelder denne IPOD adapteren, er det fortsatt den som gjelder, eller er det flere og nyere merker? (Fant ikke min bil i listen over støttede biler).

Når det gjelder solfilm, hvor er det greit å bestille time for å få dette fikset i OSLO området? (stoler ikke på meg selv :P)

OG, når det gjelder soting av frontlykt og baklykt. What to do? :)

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal trimme bilen, gjør det hos et firma. Tsracing, estuning eller noe sånt. De programmerer kassa også. DSG skal vel også være blant de sterkeste kassene, da den egentlig er manuell- men ikke slurer som en ville gjort med en vanlig clutch og fot :)

Det er da AUX-inngang under armlenet foran, kjøp 3.5 kabel så går vel det som et kompromiss?

Soting- blank.. bor i Tromsø

Soting av lykter, lamin-X er vel greia der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Ett spm til. Hva med senkesett til denne bilen? Bilen er en Audi A4 2008(nytt karosseri) 1.8TFSI, ikke quattro. Skjønner liksom ikke helt forskjellene på disse forskjellige type settene. Vil helst ha justerbart i såfall :)

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Flott bil forresten!

Jeg kjenner til en som fikser ipod/iphone adapter til alt av VAG, jeg kjøpte 2011 Navi plate til min, og samtidig monterte han inn AUX som han trakk bak dashen og inn i sikrings lokket på siden. Så trakk jeg bare en 3,5-3,5 plugg opp til iphonen da jeg har den i holder på ruta på venstre. Ble knallbra! Til min RNS-e fra 2006 fantes ikke iphone adapter dessverre. Jeg skal finne nr hans å sende deg på PM.

MVH

DTM

Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . .

"JEG LEKER FORTSATT MED BILER !"

-07 Audi RS4 "konebilen"

-11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei igjen! Nå var det lenge siden sist!

Noen raske spm:

Jeg har denne flotte nye DSG kassen da vettu, er det dumt å chippe bilen når jeg har den? Må jeg omprogramere kassa også?

Når det gjelder denne IPOD adapteren, er det fortsatt den som gjelder, eller er det flere og nyere merker? (Fant ikke min bil i listen over støttede biler).

Når det gjelder solfilm, hvor er det greit å bestille time for å få dette fikset i OSLO området? (stoler ikke på meg selv :P)

OG, når det gjelder soting av frontlykt og baklykt. What to do? :)

Takker for all hjelp!

Hei.

Flott bil du har kjøpt deg :)

Når det gjelder iPod/iPhone adapter; gå inn på realcar.com, søk på "ipod" og se nederst. Der er alt du trenger, om du har 2G systemet sånn som meg

2008 Audi a4 B8 s-line

2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk

1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider