Gå til innhold

Raposo's 230te tok kvelden igjen (tåler ikke at det er bløtt ute!)

raposo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en stolt eier av en Mb 230te sportline som jeg nå har hatt i snart halvannet år uten at noe annet enn radiator har ryki på den. frem til nå....... Ikke at det har noe med saken å gjøre men kvelden på fredagen hadde jeg en liten diskusjon med dama. Etter det hadde jeg litt dårlig samvittighet og bestemte meg for å fyre Stjerna mi og stikke å leie en film for å muntre ho opp.

Alt gikk på stell jeg fikk leid film og alt, MEN på vei hjem igjen fant jeg ut at jeg skulle brife litt med den nye eksosen for folka nedi gata. Når det var ca 100 meter igjen slakka jeg ned og kjørte pent resten av veien, altså 50 meter før den stoppet. Hadde 50 meter igjen før huset mitt og jeg hadde vell ca 10km/t over en fartsdump og etter jeg kom over fartsdumpa lot jeg bilen gå på 1500 rpm så langt jeg kom, det var altså noen meter før bilen bare plutselig DØDE. Det var ingen tegn til noe gikk i filler i motor pga det var ingen ulyder eller noe, men den bare stoppet uten noen form for varsel, hosting eller bankelyder. Når jeg vrir om for å starte nå så går motoren rundt, men den tenner ikke.

Har prøvd å finne ut av det de 2 siste dagene men finner det pokker ikke ut:(

Håper på hjelp så fort som mulig av dere andre Mercedes diggere her inne på forumet:)

Med venlig hilsen

Michael Raposo

Endret av raposo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

så var det igjen med detta at driten ikke vil starte, hver gang det regner/har regna er driten enten tungstarta, eller så vil den ikke starte i det hele tatt. Trodde kanskje det var fukt under fordeler lokket, tok alt i samma slengen da så jeg har bytta fordelerlokket, rotor, pluggledninger og plugger. tenkte kanskje det var det som var feilen, men neida! fortsatt det samma. hjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider