Gå til innhold

Merkelig problem med sentrallås/alarm! *Haster*

Ranger emnet

Crexer

Anbefalte innlegg

Hei,

Holdt på og montere nye høytalere i passaten min i dag. Men når jeg kobla til førerdøra igjen, alle kablene etc. begynte alarm lyset og blinke veldig fort. Når jeg vridde nøklene ville den heller ikke vise noen lys eller noe i dashbordet, ingen radio og aircon. Jeg la også merke til at klokken i dashbordet resatte seg.

Noen som har opplevd noe lingende? Hadde satt veldig stor pris på litt hjelp med dette. :bok:

Hvis noen har peiling/kjenner noen som kan dette hadde jeg satt pris på en mail; super_crexer@hotmail.com

Mvh.

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Holdt på og montere nye høytalere i passaten min i dag. Men når jeg kobla til førerdøra igjen, alle kablene etc. begynte alarm lyset og blinke veldig fort. Når jeg vridde nøklene ville den heller ikke vise noen lys eller noe i dashbordet, ingen radio og aircon. Jeg la også merke til at klokken i dashbordet resatte seg.

Noen som har opplevd noe lingende? Hadde satt veldig stor pris på litt hjelp med dette. :bok:

Hvis noen har peiling/kjenner noen som kan dette hadde jeg satt pris på en mail; super_crexer@hotmail.com

Mvh.

Martin

Jeg drev å tulla med noen ledninger i ei dør engang, klipte feil og kortslutta noe, da gikk ikke sikringa(trodde jeg, men det var visst to på samme linje), men klokka nullstilte seg og ingenting funka i dashen.. Kan bare være at du har kortslutta noe..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider