Bujk1 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hva med volvo v70? Knallgode biler med god plass, de eldste dieselene har en sprek turbodiesel fra audi. Ellers ville jeg gått for mercedes. Synes Volvo V70 er pene og meget gode å kjøre. I min prisklasse for man en V70 2000 modell som har gått over 250.000km. Ønsker meg en bil med "nyere" utseende, derfor har jeg sett på v50. Noen som vet hvordan effekten på 1.6D er i forhold til 1.8 bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 synes Volvo V70 er pene og meget gode og kjøre. I min prisklasse for man en V70 2000 modell som har gått over 250.000km. Ønsker meg en bil med "nyere" utseende, derfor har jeg sett på v50. Noen som vet hvordan effekten på 1.6D er i forhold til 1.8 bensin? Skjønner hva du mener, men de gamle blir også fine med fine felger og litt senk. V50en er vesentlig mindre, men det er jo en mer moderne bil. 1,6d er garantert sprekere enn 1,8, det er jo en turbodiesel, så dreiemomentet er endel større. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg