titus41 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Heisann sveisann. Jeg er på utkikk etter et nytt telefon abonomang + telefonen vet det er mange gode firmaer der ute som tilbyr ditt og datt men hvem er egentlig billigst? og med god avtale for bruken av sms og taletid. jeg vill så klart at det skal være billigst for bruken av sms og taletid. Håper noen kan klare å finne et godt abonomang til meg. EKS. Hva bruker du som abonomang? fornøyd?pris på tale/sms? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Kjenner et par stykker som har chess sitt abb som heter ChessOn 10. Vurderer å bytte til det selv. Du betaler 249kr i mnd og får 600min og 300sms per mnd. https://www.chess.no/abonnement/fastpris2/ Etter de 600 minuttene er det 0,69kr per min til fastnett og mobilnett. SMS 0,39kr per stykk. Med telefon blir det kanskje litt dyrt. Kjøpte SE C905 hos netcom med youngtalk for 2500kr og jeg betaler 200kr per mnd, men det lønnet seg ikke for meg, syntes netcom har dyr minuttpris. Må alltid fylle på for 200kr ekstra hver måned. Til netcom/telenor/chess og andre linjer er det 1,49kr per min. Til andre nett er det 1,84kr per min. SMS 0,69kr. Jeg kommer garantert til å gå for chessOn 10 så fort bindingstiden på abb. mitt går ut. Du kan jo kjøpe telefon separat et annet sted og gå for chessOn 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Billigste abbonomentet er uten tvil OneCall. Holder du deg under et visst antall ringeminutter i måneden betaler du ikke en dritt. Er ingenting som er billigere enn gratis. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Billigste abbonomentet er uten tvil OneCall.Holder du deg under et visst antall ringeminutter i måneden betaler du ikke en dritt. Er ingenting som er billigere enn gratis. Onecall tar jo oppstartspris nå som dem ikke gjorde før. Det gjør dem på de minuttene man får gratis også. Da er det jo ikke gratis lenger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 59 øre pr gang du ringer. Og holder deg under 2 timer taletid. Da er det pokker ikke langt unna gratis. Kanskje en 10'er eller 20 krone pr mnd. :) Har ikke one call selv. Så vet bare det de sa på reklamen som herja på tv for ei stund sia. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 http://www.amobil.no - Prisguide. Her står telefoner og abbonement, hva som er billigt osv. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 ifølge telepriser.no kommer tele2 nesten alltid billigst ut etter min erfaring. Jeg bruker ihvertfall tele2, og er fornøyd. Overtalte dama til å bytte og, ho hadde netcom før og fikk rundt 400 i mnd i regning, med tele2 champion ligger det rundt tjue til åtti kroner :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Har både hatt Chess og onecall, men faktisk så får jeg lavere regninger med Djuice zero. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Kommer jo fram på Amobil at onecall er billigst... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Jeg bruker Tele2 Champion og er fornøyd med det. 39 øre for oppstart 39 øre pr. minutt 39 øre pr. sms Skal selv ha ny tlf nå, og da fornyer jeg mitt telefonabonnement og får med meg en Nokia 5800 på kjøpet. 1 kr for tlf. 189 pr. måned. ca. 2300 for første år, og etter de 12 månedene kutter Tele2 automatisk den månedsavgiften for deg, slik at du slipper å tenke noe over det :) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Jeg bruker Tele2 Champion og er fornøyd med det.39 øre for oppstart 39 øre pr. minutt 39 øre pr. sms Skal selv ha ny tlf nå, og da fornyer jeg mitt telefonabonnement og får med meg en Nokia 5800 på kjøpet. 1 kr for tlf. 189 pr. måned. ca. 2300 for første år, og etter de 12 månedene kutter Tele2 automatisk den månedsavgiften for deg, slik at du slipper å tenke noe over det :) En annen fordel med tele2 kontra de andre billigabonnementene, er at man kan få nytt simkort på stedet hos forhandlere(hvis man mister/ødelegger det gamle), og de har grei kundeservice. Disse tingene får man ikke nødvendigvis hos de andre, og marginalt billigere leverandørene. Da må man gjerne vente i ei uke eller mer for å få nytt simkort hvis uhellet er ute, og DET er irriterende. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 ifølge telepriser.no kommer tele2 nesten alltid billigst ut etter min erfaring. Jeg bruker ihvertfall tele2, og er fornøyd. Overtalte dama til å bytte og, ho hadde netcom før og fikk rundt 400 i mnd i regning, med tele2 champion ligger det rundt tjue til åtti kroner :) Da kan ikke hun ringe eller sende mange meldinger gitt. Jeg har tele2 champion, og ligger på rundt 700-900kr per mnd. Lurer på om jeg skal bytte til et annet abonnement. Synes 700-900kr i mnd er alt for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Network Norway om det finnes enda? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Network Norway finnes ja. Har det på jobbtelefonen. Billig de ja. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Tele2 er spesielt gunstig for de som befinner seg ofte i Sverige, ettersom pris på sms er den samme uansett om en sender fra Norge eller Sverige. Men til gjengjeld suger Tele2 litt mer enn Telenor på dekning i periferien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg