Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Tele2 suger vel ca likemye som netcom.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Siden Tele2 bruker samma nettet som Netcom.... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Jammen, Tele2 suger med dekning utenfor tettsteder i Sverige og. Hvilket det logisk nok burde gjøre i mindre grad ettersom det er svensk? Jeg måtte hvertfall bytte fra Tele2 tilbake til Telenor, fordi det i lengden ble ufrivillig billig å ikke alltid kunne sende/motta på landsbygda i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Jeg har seffers Tele2 Champion. Beste abb jeg har hatt hittil ihvertfall :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Jeg har seffers Tele2 Champion. Beste abb jeg har hatt hittil ihvertfall :) Amen til den. Har akkurat kjøpt meg ny mobil, og da ble det fornying av Champion. Og jeg har aldri hatt noe problemer med dekning med Tele2, hverken i Sverige eller Norge. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Spørs jo hva man bruker telefonen til også! Jeg er en del på internett med den, og da er det LANGT(!!) billigere å bruke One Call framfor Chess (eller for den saks skyld Telenor, Netcom osv..). Hos One Call tar de 1,- per MB, mot Chess som tar /,-... Telenor/Netcom er vel oppe i 10,- per MB, om de ikke har senket prisene nyling. I tillegg kan du kjøpe datapakker hos One Call, da går prisen ned til 50øre per MB. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg