Gå til innhold

Golf v 2.0 tdi dsg automat.

Ranger emnet

robycop

Anbefalte innlegg

HEI, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en Ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! takk og hjelpppppp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en Ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! takk og hjelpppppp!!!!

hei et spørsmal til, vet dere hvor mye koster å installere tåkelys på min golf ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? Møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! Takk og hjelpppppp!!!!

reklamasjon til møller!!!!

06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg sjekket opp igjen med en annen forhandler. En kolleaga hadde samme problemet på sin 2004 modell før den hadde gått et år. Sjekk at det ikke har blitt byttet tidligere. Har vært en svakhet på disse men manuell kasse i hvertfall.

Har bilen vært chippet eller?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg sjekket opp igjen med en annen forhandler. En kolleaga hadde samme problemet på sin 2004 modell før den hadde gått et år. Sjekk at det ikke har blitt byttet tidligere. Har vært en svakhet på disse men manuell kasse i hvertfall.

Har bilen vært chippet eller?

hei, jeg skal snakke med mekonomen om det, vet dere noen som kan bli billigere? svinghjul er ikke blitt byttet tidligere, og bilen er en automat med dsg gear...noen forslag folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør Møller skjerpe seg litt her. Så og si alle jeg hører om som har en VW har kast i svinghjulet. Dette er tydelig en svakhet på bilene så du bør ikke godta noe sånt. Dersom det ikke plager deg nevneverdig er det ikke en reprasjon jeg vil påstå er livsnødvendig.

hei, det plager ikke meg, kun et lyd -ULYD FRA MOTOR når bilen går på tomgang,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan anbefale en verksted på dette her?

møller sier at det koster opp til 15-17 tusen...for tåkelys..

Eg fekk pris i Førde på Berge&co der skulle dei ha rundt 6000 for orginale tåkelys på min

VW Passat 1,9Tdi 2003 mod

VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt)

Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt)

Audi 80 2,0 1992mod (solgt)

VW Derby 1,3 1977mod (oppussing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider