Gå til innhold

Sinnsyk(?) mann med Fiat Uno (film)

Ranger emnet

arildh

Anbefalte innlegg

Originally posted by asdas

dere som har sett bilen i virkeligheten, ville dere si at det faktisk er noe og satse på ? det er ikke et ihjelkjørt dråg av en bil ? jeg har tilfeldigvis penger på bok og kunne vært interesert i en slik spesiel bil =) det at den er italiensk er heller ikke å forakte=)

hadde det bare ikke vært for det italienske lynne man hører så mye om=)

tanker osv mottas med ett smil =)

Du får vel det du betaler for.

Legg merke til venstredøra som slamrer halveis i lås samt sprettballfjæringen på filmen.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEG syns synd på DEG, som i det hele tatt gidder å engasjere deg i hva vi syns om mannen.

Jeg var ironisk, fordi det ivers skrev:

RDL har bare litt mer peil på å kjøre bil.

Han legger opp, så kommer ræva

Virket på meg som att han forguder mannen..

Hvem som helst kan brekke i en sving og få brei ivers.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å lekte i maridalen på en sidevei. Pluttselig ser jeg noe som lignet på rdl. Men jeg var ikke sikker på om det var han for jeg har jo bare sett han på de filmene han har lagt ut. Men han sto ved siden av en uno (med 5" utblås) som sto på høykant ned i grøfta!:D Har ikke sett videoen enda, men det må da være han da...

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Syns synd på dere jeg...

Har dere ikke hørt ett ordtak før?

"Selv en ape faller ned ifra trærene av og til..."

ten-4

det var en liten spøk;)

har ikke noe imot rdl jeg,bare så det er sagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Men han sto ved siden av en uno (med 5" utblås) som sto på høykant ned i grøfta!:D Har ikke sett videoen enda, men det må da være han da...

Regner med at det var en spøk?!?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrinsWilhem

JEG syns synd på DEG, som i det hele tatt gidder å engasjere deg i hva vi syns om mannen.

Jeg var ironisk, fordi det ivers skrev:

RDL har bare litt mer peil på å kjøre bil.

Han legger opp, så kommer ræva

Virket på meg som att han forguder mannen..

Hvem som helst kan brekke i en sving og få brei ivers.

Vi ? Mener du alle er med deg når det gjelder rdl ? Jeg har INGENTING imot gutten, gjør jævlig mye sprøtt og lager liv når det trengs etter min mening..

Man får tilbake ettersom man oppfører seg selv er hvertfall min mening, og skjønte du ikke den, så mener jeg at hvis du oppfører deg som en dritt mot han, kan du ikke forvente og bli behandla som en engel tilbake

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Jeg var å lekte i maridalen på en sidevei. Pluttselig ser jeg noe som lignet på rdl. Men jeg var ikke sikker på om det var han for jeg har jo bare sett han på de filmene han har lagt ut. Men han sto ved siden av en uno (med 5" utblås) som sto på høykant ned i grøfta!:D Har ikke sett videoen enda, men det må da være han da...

Fra RDL:

hey, om det var for ca 3-4 dager siden, og du kjørte en BMW E30, så var det meg ja:) Grøfta så det suste.. måtte 7 mann til + en rav 4 for å få ut bilen...

*Kozemozeoverdoze*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta % av hvor mye gris og hvor mye han er i grøfta! vil jeg si at grøfte % er liten!

Alle kjører ut! solberg,colin ja alle!

Han kjører nok rævva av mange her! gutten eier ikke sperrer noe som er litt artig!

Syntes dere andre som disser han burde prøve og gjøre det bedre selv! lag film bevis det! eller la gutten få leke og være VERDENSMESTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Potatis

Vi ? Mener du alle er med deg når det gjelder rdl ? Jeg har INGENTING imot gutten, gjør jævlig mye sprøtt og lager liv når det trengs etter min mening..

Man får tilbake ettersom man oppfører seg selv er hvertfall min mening, og skjønte du ikke den, så mener jeg at hvis du oppfører deg som en dritt mot han, kan du ikke forvente og bli behandla som en engel tilbake

Han lagde i allefall liv, jeg synes at hvær og en får bestemme om det er bra. Er vi ikke fredige med å diskutere RDL snart?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider