clinq Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 hei lurer på å selge min mazda 6. dette er en 2003 model med 2.0 l motor og 143HK. den har gått ca 77000km og er i meget god stand. alt av vedlikehold (service etc.) er fulgt fra den ble kjøpt. har sett meg rundt etter lignende salgsannonser, men finner ikke akkurat min modell. hva er denne bilen verdt i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 stasjonsvogn eller sedan? Utstyrsnivå? Har den vært på rustbehandling? Mye å si på salgspris dette. Spesielt siden Mazda har sletet med rust på mazda 6 og 3. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clinq Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 takk for svar. håper ikke jeg skrev det på feil sted eller noe? uansett så er dette en combi tror jeg? hvertfall ikke en stasjonsvogn;) utstyr er vel heller det vanlige med unntak av ekstra skinnende plater rundt blinklys, sidespeil og rundt eksosrøret. når det kommer til rust så har den ikke blitt behandlet for noen skader. hadde den på service i april og da var det ikke noe særlig rust å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Vel, sånn ca pris vil jeg si alt mellom 160 til 180 tusen. Men dette er dog bare synsing fra min side. Ser bare på hva disse ligger på finn.no/autodb. Alt avhenger selvfølgelig av stand og utstyr, men sjekk finn.no og legg deg sånn ca der de andre ligger + -. Litt bedre å legge prisen litt høyere så folk heller kan prute/gi bud, istedenfor at du legger den lavere og "taper" på det. lykke til! :) (Tråden ligger rett den:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg