VW Vento Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Kan hende tennpluggene har drukna i bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNeo1 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det viste seg å være feil på LMM. De har byttet denne og div vakuumslanger i går kveld. Jeg drar dit asap å henter bilen, og drar sporenstrex på ferie! 7000 ,- fattigere .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det viste seg å være feil på LMM. De har byttet denne og div vakuumslanger i går kveld.Jeg drar dit asap å henter bilen, og drar sporenstrex på ferie! 7000 ,- fattigere .. Dæven, jeg hadde rett jo:tannløs: Men faen så kjipt det blei så dyrt da.. Men god ferietur da:) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg