Elling Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 ha en 1.8 l 90hk golf 2 88 mod, lurte da på om noen vet om jeg kan byte ut forgasseren med en annen for å få den til å gå bedre? har hørt at en forgasser fra en audi rekke 5`mmer funkeR? noen som kan si meg årstall og hva slags audi? OG er det trygt for motoren å still fortennonga opp til 17-18 grader? mener hvis jeg skal ha motoren lit.. om det holder i lengden... hpåer på svar :) vil ha mer HK! nesten gratis :) Siter Volvo 940LT 95' Volvo 245 86' x - Volvo 245 91' x - Volvo 240 GLE 86' x - VW Golf MKII 88' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 Ingen vits i. Det blir billigere og bedre å kjøpe otg. gti, 16v eller g60. Før ein trimmer skal ein ha værste motoren som vart levert i den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg