googlegirl Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Trenger å skifte høyre bremselys. Er dette noe jeg kan klare selv og noen tips til utførelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Skal ikke være noe mer hokkus pokkus en å ta ut pæra, ta den med til statoil eller lignende og si du vil ha en slik en og sette inn den nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Du får tak i pæra fra bagasjerommet, bare å vippe ut noen deksel først. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thsaint7 Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Ser at man kan nå bremselysene fra baggasjerommet, men hva med frontlysene? Trenger å skifte høyre kjørelys fremme. Hvordan kommer jeg til og får byttet denne, må jeg ut med hele lykta? Og evt er det mye styr? Har en 2003 1,8T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg