ole lukkøye Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hei. Starta bilen her en dag også hørte jeg et lite "klink", så føk temperaturmåleren til topps og forble der. Tok en nærmere titt og da så jeg at den var tom for kjølevæske, og fant ut at det var en lekasje ved slangen til kjølinga til turbon. Fylte på ny kjølevæske og lufta osv. men temperaturmåleren går fortsatt rett på topp, så fort jeg slår på tenninga. noen som vet hva som kan være feil? Er en sierra cos. 4x4. Takker for svar. Mvh O.L. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 No one? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Om Sierraen din har temperatur føleren i toppen, har denne mest sansylig tatt kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 ... evt. har ledningen falt av føleren og ligger an mot noe som er jordet. Mener tempmåleren går i topp når dette skjer. /movikong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg