JChE Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 (siden det ikke finnes haymes t min bil audi 80 2.0E 94). Har du spurt automobilia i oslo? Gå inn på http://www.automobilia.no og send dem en mail derfra, de skaffer mye rart. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Sånn som eg har forstått det så er det ikkje laget for min bil desverre :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Sånn som eg har forstått det så er det ikkje laget for min bil desverre :S Stemmer det, Haynes har ikke laget bok til B4. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Tusen takk for knall bra forklaring.Skal prøve å få av hallgiveren etter jobb. Men kan få tak i ny fordeler til 1500,- men de pengene er jo spart hvis jeg kan lodde på 3 nye ledninger og flytte kontakten lengre opp og sette den fast på karossen istedet. Hæ? altså er det de synlige ledningene utenfor halvgiveren som er knekt, eller er kontakten knekt og de ledningene inni som har løsnet? Fordelerlokk og rotor koster ca 1500, kjøp kun halvgiveren du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Opprinnelig skrevet av titus89 Vis innleggquattro73 du har alltid så gode bilder og forklaringer, hvor får du dem fra? Hadde vore skikkelig greit å ha en plass å slå opp (siden det ikke finnes haymes t min bil audi 80 2.0e 94). etka ;) Et alternativ for de som ikke har tilgang til VAG's ETKA, er vagcat.com (nesten) samme info og tegninger som i ETKA. Krever registrering, men vel verdt det bryderiet om man har en VAG bil - for da trenger man jo hyppig noe deler. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg