Tombra Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Noen som har en link til en oversikt over hvor de forskjellig reg-nr hører til? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Norske skilter du tenker på? Google har som vanlig svar... http://www.kingkong.demon.co.uk/where/n.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 HY - Hybrid powered vehicles (whole country) - not actually used yet rar den der .. finnes mange Toyota Prius i norge (vel noen) og om et år kommer jo Lexus RX400h .. de får vel sette igang med den snart? (sett at sida der er rett og fersk) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Der ja, takk RikkyRally. Søkte jeg også, men fant ikke .no Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Takk skal du ha! nyttig sak det dærre :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg