Xotick Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Jeg har ENDELIG fått de hvite sideblinklysene fra Streetdesign, etter nesten 1 måned ventetid... onfiredevi Men for å beholde det gule/orange må jeg skifte pærer. Hva pærer skal jeg da kjøpe og hvor får man kjøpt denslags? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Pærer får du kjøpt på bensinstasjoner, mekonomen, biltema, clas ohlson etc. Er vel 3 eller 5w pære. (Hvis du er usikker tar du med den gamle pæra og finner en oransj av samme type.) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Du kjøper pærer med samme sokkel som de du har, bare med oransj farge. Dette har dem på sjapper som biltema, bilxtra osv... Det fins også pærer som ser blanke ut, men som blinker med riktig farge, men disse er litt dyrere. Edit: margido var før meg :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Takk til begge! Tror jeg prøver å få tak i de som ser blanke ut, tror det blir bra :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg