totta Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hvem har tidenes kuleste ascona?????? Noen som har noen bilder???? og da snakker jeg om ascona B Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by totta Hvem har tidenes kuleste ascona?????? Noen som har noen bilder???? og da snakker jeg om ascona B Joda jeg har tidenes råesta ascona!!!!!!!!, ingen tvil om det, har ikke bilder for jeg er redd folk kommer til og prøve og stjele den!!!!!!!! :rolleyes: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Qee Joda jeg har tidenes råesta ascona!!!!!!!!, ingen tvil om det, har ikke bilder for jeg er redd folk kommer til og prøve og stjele den!!!!!!!! :rolleyes: ;) tuller du eller? bare og dekke skiltet ditt det da, så er det ingen som veit hvor bilen er . Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by totta tuller du eller? bare og dekke skiltet ditt det da, så er det ingen som veit hvor bilen er . Tulla jo da, men det blir jo litt "dumt" av deg og spør etter tidenes kuleste ascona b da... Men men... :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hvorfor er det dumt da?????? finnes jo mange som har lagd ascona b da jeg ville bare se om det fantes noen tøffere en min da veit du he he he he ;) Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Her er fasiten;) Nei det spørs vel hvordan man selv liker det, og hvilke kriterier man har for Rå bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Er jo nice din også da kviljo :cool: Men den blir kanskje litt tam ved siden av den oransje b'en :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hehehe, "litt" tammere ja :op Men jeg er godt fornøyd med asconaen som den er nå. Har en del skjønnhetsfeil dog men det synes ikke på bildene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 blir denne det git, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by KviljoRacing Her er fasiten;) Nei det spørs vel hvordan man selv liker det, og hvilke kriterier man har for Rå bil. Det har jo skjedd en feil med montering av baklykter på den Asconaen der da :D :D Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 den oransje "dtm" ascona'n er FÆL! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Denne her er jo rå da! Ikke sant totta? ;);) -senking, brede felger og ny lakk så har du en godharry bil da :D Denne her var jo bred og god.. Hjemmelaget cab eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot 206wrc Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 ascona er konge bil..jævla fete asconaer dere har på bilder der må jeg si..så kul skal min også bli c.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 bare gi meg et par dager skal jeg sette in en link på siden min med mengder med asconar leger ut linken her da Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg