Roar89 Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Halla! Jeg har sikkert største gliset i Møre og Romsdal (vertfall Fræna) nå :tannløs: Var i 7 tiden og hentet meg 1stk pen bil i dag! Og er kjempe fornøyd med å bruke opp 40k på den bilen der! :tannløs: Har diverse planer for bilen såklart, men fremover blir det å ta det lille som var av rust på bilen, og fikse girstanga (som å røre grøt). Så skal koste på det som er viktig nå i første omgang! Bilen er som å kjøre en drøm, utrolig god, og drar egentlig ganske greit for 102hk å være. Sitter veldig godt på veien, må bare venne meg til å sitte på bakken i steden for en stor chevy :P Her er vertfall et par bilder av gliset: Første test på HDR (dont shoot me) Orginal bildet til HDR bildet. Axis OG Oldskool 15x8" Ikke beste bildene fra meg, men var litt mørkt å måtte skynde meg før regnet kom Skriver inn senere hvilke planer jeg har for bilen. Er litt for happy nå til å skrive for masse.. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FalcoN85 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 veldig pen bil du har der for den prisen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 MEGET smukk! :D Fargekode på lakken?! For den likte jeg :) Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 (endret) Jaa, de ligger som regel en 15-20k over den prisen jeg gidde, og i dårligere stand, så jeg er veldig fornøyd vertfall! :D Skal vi see, farge koden er som følger: Forsåvdig så ser motorrommet sånn ut! (nei det er ikke svarte lykter nå!) Ehm, dekka er ikke breie nei, 195/50-15. Hjulbuer skal valses, er justerbart camber og justerbare coilovers (bare høyde:( ) på bilen. Få dekka innom hjulbuene og senke enda litt mere til sommern! X-racing catback (skal byttes ut til Invidia N1) og røde megan racing LCA's. Elsker bilen min! <3 :D Endret September 15, 2009 av Roar89 Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg