Gå til innhold

Roar's 95 Civic coupe

Roar89

Anbefalte innlegg

Halla!

Jeg har sikkert største gliset i Møre og Romsdal (vertfall Fræna) nå :tannløs:

Var i 7 tiden og hentet meg 1stk pen bil i dag! Og er kjempe fornøyd med å bruke opp 40k på den bilen der! :tannløs:

Har diverse planer for bilen såklart, men fremover blir det å ta det lille som var av rust på bilen, og fikse girstanga (som å røre grøt). Så skal koste på det som er viktig nå i første omgang!

Bilen er som å kjøre en drøm, utrolig god, og drar egentlig ganske greit for 102hk å være. Sitter veldig godt på veien, må bare venne meg til å sitte på bakken i steden for en stor chevy :P

Her er vertfall et par bilder av gliset:

Første test på HDR (dont shoot me)

HDRcivic2.jpg

Orginal bildet til HDR bildet.

IMG_1953.jpg

Axis OG Oldskool 15x8"

IMG_1971.jpg

IMG_1977.jpg

IMG_1967.jpg

Ikke beste bildene fra meg, men var litt mørkt å måtte skynde meg før regnet kom

Skriver inn senere hvilke planer jeg har for bilen. Er litt for happy nå til å skrive for masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jaa, de ligger som regel en 15-20k over den prisen jeg gidde, og i dårligere stand, så jeg er veldig fornøyd vertfall! :D

Skal vi see, farge koden er som følger:

IMG_3173.jpg

Forsåvdig så ser motorrommet sånn ut! (nei det er ikke svarte lykter nå!)

DSC00107.jpg

IMG_2683.jpg

Ehm, dekka er ikke breie nei, 195/50-15.

Hjulbuer skal valses, er justerbart camber og justerbare coilovers (bare høyde:( ) på bilen. Få dekka innom hjulbuene og senke enda litt mere til sommern!

IMG_3188.jpg

X-racing catback (skal byttes ut til Invidia N1) og røde megan racing LCA's.

IMG_3193.jpg

IMG_2755.jpg

IMG_2244.jpg

Elsker bilen min! <3 :D

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider