tor_s_sumstad Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Fikk meg en tankevekker av å lese denne tråden. Anbefaler ALLE å lese gjennom det som står her. Det gjorde i alle fall intrykk på meg. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Å dæven..skulle egentlig ikke ha lest denne tråden siden jeg ikke får lappen før om 5 år..men når jeg får lappen så skal jeg være forsiktig med gasspedalen.. Glad det bare er 5 min til skolen min. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Å dæven..skulle egentlig ikke ha lest denne tråden siden jeg ikke får lappen før om 5 år..men når jeg får lappen så skal jeg være forsiktig med gasspedalen..Glad det bare er 5 min til skolen min. 5 min er nok... Har selv kollidert på skoleveien hjem som er ca. 4,5 km :P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Eneste ulykken jeg har bevitnet var på Kypros, nordmann på moped, uvant med venstrekjøring, trimma moped, feil kjørebane i 90, traff en bil som lå i 90.. Han fløy 5 meter opp i lufta.. Men On topic: Folk som grisekjører i boligområder er noen begredelige idioter. Føler med mannen som kjørte på.. :( Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Eneste ulykken jeg har bevitnet var på Kypros, nordmann på moped, uvant med venstrekjøring, trimma moped, feil kjørebane i 90, traff en bil som lå i 90.. Han fløy 5 meter opp i lufta.. Men On topic: Folk som grisekjører i boligområder er noen begredelige idioter. Føler med mannen som kjørte på.. :( Det er kjipt. Jeg har faktisk hus på Kypros, og de kjører som noen idioter der. Og den venstrekjøringen er et problem for utlendinger ass. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Det er kjipt. Jeg har faktisk hus på Kypros, og de kjører som noen idioter der. Og den venstrekjøringen er et problem for utlendinger ass. Han klarte seg tho.. Så bare veldig ille ut.. og er ikke noe problem å få ambulanse for utlendinger.. kom fra fire forskjellige private og et statlig sykehus.. insurance.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Han klarte seg tho.. Så bare veldig ille ut.. og er ikke noe problem å få ambulanse for utlendinger.. kom fra fire forskjellige private og et statlig sykehus.. insurance.. hahaha ser for meg en noe morbid situasjon.. karen ligger å blør og ynker seg mens ambulansefolkene gir hverandre deng i kampen om å komme først (evt. kjører over stakkarn) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hahaha ser for meg en noe morbid situasjon.. karen ligger å blør og ynker seg mens ambulansefolkene gir hverandre deng i kampen om å komme først (evt. kjører over stakkarn) Er vel å overdrive litt.. Men tror han ble litt releaved siden pappa hjalp ham, litt stabilt å forholde seg til norsk sykehuspersonell når man våkner opp i veien og slippe engelsk antar jeg.. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg