mekkal Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Er det noen andre måter enn å DEMONTERE halve fronten på bilen, for å skifte ei parklys pære??? Helt sjokkert, Gutta på verkstedet beregner en times arbeid, for å bytte parklys. Helt på jordet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Hvis det er den "gamle" Superb`n du har så mener jeg at det er nesten likt som Octavia I. Der er det mulig å få ut frontlykten uten å demontere hele fronten (men det er veeeeldigt trangt om plass, hehe) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuure Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 kan jo ikke bruke en time på det.. jeg brukte kansje 5min på å gjøre det hjemme i gården. på førersida er det jo bare å sette dem rett inn men på passasjer sida må man fjerne no plastik men det er bare å rive ut å setta tilbake. kan sikkert ta en time vis man regner med 20 kopper kaffe å 10 røyk pluss et lite toalettbesøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg