Gå til innhold

Oppusing av Golf 2

Ranger emnet

Kizzza1234

Anbefalte innlegg

Jeg begyner og pusse opp en Golf 2.

Trenger hjelp, Råd og ting .

Noen som har noen Golf deler til salgs? Snakk om styling, ikke noe orginalt.

Litt lyst på Jetta front. men mange sier det er stygt. Hva mener du?

Åssen farge?

Åssen skal jeg bygge basskassa?

Lav skal jeg ha den?

Skal jeg sette på turbo? Trimma motor, og masse annet.

BILDER OG ANNET INFO OM BILEN KOMMER. MÅ BEGYNE SNART. Begyner litt i morgen.

NB, Har deler på en bil, som skal over i en annen, Alt skal av fra begge to. Trenger du deler, Si i fra, jeg skal ikke ha orginalt ( Skal bare sitte igjen med 1bil, Den andre skal jeg lage som bilcross, eller sette sammen som orginal og selge) Begge bilene går nå i dag. men levert inn skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke orginalt? Slenge masse overdreven styling på en toer golf er jo ikkeno fint. Jeg hadde sett etter no gti trim til å ha på utvendig. Så hadde jeg bytta til emblemfri grill med to og ikke fire lykter, og hatt på list på toppen av den. Etter det er det bare å senke (type blod) å få tak på noen feite felger med litt strekk på dekka som går heelt inntil skjermkanten. Da trenger du forsåvidt ikke trimme så mye eller siden det blir omtrent som en gokart:)

Det fine er at det er din bil, så du kan forsåvidt drite i det vi andre syns å slenge på så mye jalla styling du vil :)

Åååå, det var seks HØØØYRE ja!

Audi 90 Quattro 20v Prosjekt

Volvo 240 GL Bilcross

Hanomag Henschel F25 Russebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke orginalt? Slenge masse overdreven styling på en toer golf er jo ikkeno fint. Jeg hadde sett etter no gti trim til å ha på utvendig. Så hadde jeg bytta til emblemfri grill med to og ikke fire lykter, og hatt på list på toppen av den. Etter det er det bare å senke (type blod) å få tak på noen feite felger med litt strekk på dekka som går heelt inntil skjermkanten. Da trenger du forsåvidt ikke trimme så mye eller siden det blir omtrent som en gokart:)

Det fine er at det er din bil, så du kan forsåvidt drite i det vi andre syns å slenge på så mye jalla styling du vil :)

x2

"Helt enig med Morken ovenfor her"

det meste blir penest med senk og rette felg&dekkvalg!

mye kan bli fint med styling å men ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier: Få den så lav som du overhodet klarer. Få på skjermutbyggere og få bredda noen 13" stålfelger til 9" brede. Så få på dekk med skikkelig strekk. Da er golfen så rå som den går ann å bli;)

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider