Gå til innhold

1500-1600,- til nytt frontsett

Ranger emnet

Exylon

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er på utkikk etter en bra frontsett til min Fiat Abarth, og lurte på om noen her kunne fortelle meg hva jeg bør kjøpe.. :)

Skal ikke være noe "bass-bil".. :) vil ha en pen og ren lyd..

Tror jeg målte at det var 12cm på det hullet som sitter der idag.. usikker på dybden..

Maks pris : 1600,-

Alle tips tas i mot med takk

Har kikket litt på :

- Focal 130A1

- Infinity REF5020CS Component System

ser dem begge på http://bilstereo.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=648

hva synes dere ?

Endret av Exylon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focal settet er iallefall bra! Men kjøp en forsterker som du kobler til. Dette gir stort utslag hvis du ønsker pen og ren lyd.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focal settet er iallefall bra! Men kjøp en forsterker som du kobler til. Dette gir stort utslag hvis du ønsker pen og ren lyd.

ahh, ok..

Noen du/dere vil anbefale der da?

Er litt usikker på hva slags høytalere jeg skal ha i resten av bilen enda.. har jo lest litt ang 6*9 høytalere, og dropper de hvis jeg skjønner hva annet jeg skal ha.. hehe

CD spiller : har en gammel Sony X-plode, men den skal byttes ut når jeg har råd til en på ca 3000,-.. tar gjerne imot tips her også..

frontsett : Focal

Baki : ? ikke 6*9 tror jeg..

Bagasjen : MAKS 1 stk 10" som spiller helt ok..

Kom gjerne med tips.. er 0 stereo i bilen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider