TommyB5 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Heisann. har tenkt til å melde meg inn i VACN, så er det litt uklart for meg om hvis jeg melder meg inn, om jeg betaler sesongvist, eller ett år fram i tid fra den dagen jeg blir medlem ? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Medlemskapet følger kalenderåret, du betaler dermed frem til 31.12.09 , fra 01.01.10 er det nye 4-500.- å betale.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 melder du deg inn i november/desember så gjelder medlemskapet for påfølgende år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 melder du deg inn i november/desember så gjelder medlemskapet for påfølgende år Da lønner det seg vell ikke for meg i det heletatt og betale for å bli medlem nå, og heller vente i 2 mnder ds .. lsng ventetid damndamn Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 koster jo ikke mer enn en kasse pils da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 koster jo ikke mer enn en kasse pils da.... haha, neinei:P men 400 for den korte stunda er jo kanskje ikke lønnsomt da, har jo bare stakkarslige 46.50,- i timen som den hardbarka lærlingen jeg er :P men får se, tenkte å handle senkesett, så får jo spart inn de 400 kronene uansett med rabatten jeg får ved å være medlem der.. spørsmålet er bare om når jeg skal kjøpe senkesettet:tannløs: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Meld deg inn i VACN og kjøp deg senkesett til en god rabbatert pris :D Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Noen som vet hvor bra rabatter man får gjennom VACN ? Hvilken prosent? F.eks hos Møller og NBS? Får man f.eks rabatt både på deler og arbeid hos Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Noen som vet hvor bra rabatter man får gjennom VACN ? Hvilken prosent? F.eks hos Møller og NBS? Får man f.eks rabatt både på deler og arbeid hos Møller? Man får i alle fall rabatter, i tillegg så er det en del andre som selger deler til meget bra priser så om du handler litt deler så sparer du inn de 400,- kronene medlemnskapet koster ganske kjapt. I tillegg til et godt samhold, treff og forum så får du jo også klubbavisa TreffPunkt og bladet Autofil med i denne prisen. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg