Gå til innhold

Nytt ratt til Mazda 323

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

Det originale rattet som sitter i min 323F begynner og bli veldig morkent og har et stort hull på den siden som vender som vinduer. Må ha teip rundt for at hullet ikke skal bli så stort at det vrenger seg over når jeg svinger.

Som dere kanskje skjønner vil jeg derfor ha et nytt ratt. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal gå for å finne det.

Er det kanskje noen her som kan si meg noen nettsider jeg kan besøke for å titte litt? eller om butikker i Oslo omegn jeg kan dra for å titte? Hadde vært flott så jeg slipper å kjøre rundt med Ducktape på rattet resten av sommern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si denne tråden ble kastet rundt :D

De selger ratt på mekonomen, torshov bilrekvisita og bilxtra/cdcardic blant annet. Jeg vil råde deg til å kjøpe et ratt i skinn, og ikke i kunststoff, da de er bedre å holde i og varer lenger. Du må også ha et rattboss/rattnav som passer til din bil, da rattene er universale. Dette selger de somregel der de selger rattene. Rattet må vel også være tuv-godkjent til din bil for å få dette gjennom en eu-kontroll.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Mekonomen, men de måtte bestille og da får jeg ikke ta i og se på rattet før jeg får det. Er det andre som kan ha noe i samme duren som det jeg har lyst på?

Har vært innom bilxtra og torshov

Så på et sånt Century Sport ratt:

http://webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?hbutik=6024-000&hsprak=N&htider=Man%2DFre+08%3A00%2D18%3A00+L%F8r+10%3A00%2D16%3A00+&hadress=Smalvollveien+46%2C+0667+Oslo%2C+Tel%3A+2320+7800&hepost=firmapost@mekonomen.no&hregnr=

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Del på andre sider