Wolfenheart Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Har en Hyundai Coupe som har en rimelig slitt frontrute. Det er en del riper/(swirls?) på den og eg lurer derfor på om det finnes noen slags polering eller noe som kan fjerne en del av dette på vinduet. Er ikke hjemme før neste uke, så får legge ut bilder da. Takker på forhånd for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Kva har du av polering til lakken på bilen din? Glasset på bilen er ganske hardt, so det er ikkje lett å ta småriper. Kanskje eg tar ein test av meguairs lakkrens + scratch-x idag. Man skal væra forsiktigt med maskin på ruta! (den kan sprekke!) Men kanskje blir det forsiktig test av maskin og. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 har så og si bare brukt turtle sin voks, men vuderer å kjøpe noe annet og alt arbeidet gjøres for hånd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Eg testa lakkrens og scratch-x ifra meguairs igår. Det virka ikkje som det tok riper. (som sagt so er rutene harde) Eg prøvde ikkje med maskin. Men rutene blir reine! So all dritt som samler seg i og rund ripene vil forsvinne. Dette vil jo føre til at det blir bedre sikt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg