Gå til innhold

Hydraulisk clutch m90

Ranger emnet


virtual

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp alt jeg trenger for å bygge om fra automat til manuell.. Fikk med M90, svinghjul, mellomaksling, pedaler, hydraulisk pumpe og stempel.. Men ikke noen slanger som skal være mellom.

 

Er det noen som har bilde/tegning over hvor de slangene skal gå?

Trenger jeg en ekstra oljetank på bremsekraftforsterkeren?

 

Noen som har en formening om hvor mye disse slangene og rørene kan koste nytt? Eller er det best å få tak i dem brukt mht pris?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp alt jeg trenger for å bygge om fra automat til manuell.. Fikk med M90, svinghjul, mellomaksling, pedaler, hydraulisk pumpe og stempel.. Men ikke noen slanger som skal være mellom.

 

Er det noen som har bilde/tegning over hvor de slangene skal gå?

Trenger jeg en ekstra oljetank på bremsekraftforsterkeren?

 

Noen som har en formening om hvor mye disse slangene og rørene kan koste nytt? Eller er det best å få tak i dem brukt mht pris?

 

bestill slange ifra 940 med m90. da får du komplett slange/rør som går fra master til slave sylinder. kan også bruke bremsevæskebeholderen ifra 940 for å få uttak til clutchvæske.

hvor denne slangen skal gå ser du fort når du har det foran deg.

har brukt dette selv på 240 med m90 og passet perfekt.

har kvitering hjemme som jeg kan sjekke om du trenger priser, men mener å huske at det ikke var så værst priser på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 2 slanger jeg trenger? En fra bremsevæskebeholderen, og en fra pumpa til stemplet?

 

Hadde vært supert hvis du kunne ha sjekka hva det kosta :)

Fikk du kjøpt den nippelen som skal inn i bremsekraftforsterkeren også?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 2 slanger jeg trenger? En fra bremsevæskebeholderen, og en fra pumpa til stemplet?

 

Hadde vært supert hvis du kunne ha sjekka hva det kosta :)

Fikk du kjøpt den nippelen som skal inn i bremsekraftforsterkeren også?

 

fra beholderen til pumpa bruker du bare en bensinslange som colli sier.

skal se om jeg finner igjen kviteringene på det.

men hvilken nippel er det du tenker på ?

her er et bilde av slangen og beholderen jeg brukte

 

DSC07761.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,der tar man ut væska til mastersylinderen.

Og husk å ha godt nivå i tanken mens du lufter kløsjen,for hvis du kikker nedi ser du at det er en egen "lomme" ved uttaket..

Jeg drev å lufta kløsjen min og syns bare den ble dårligere å dårligere helt til jeg hørte en surklelyd oppi tanken..

Jaja,bare å begynne på nytt det..:volvopower:

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår