Stian1301 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Finnes det noen gode løsninger på dette? Denne løsningen skraper bare hull på filteret... Kan jeg bare fjerne hele den gamle luftfilterboksen og la det henge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hvis det er plass kan du bruke silikonslange og flytte filteret lengre ned. Luftfilterboksen kan du bare fjerne. Ta vare på den (vet ikke hva BT synes om sånne filtre) Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Takk for svar! Ble til at jeg fjerna boksen og stripsa fast filteret i bunn sånn at det ligger i ro. Funker greit, men ser litt harry! Så vurderer å bare sette på originalboksen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 bryr seg om åsn det ser ut a? Hvor ofte tar du med folk på sightsing under panseret ditt? Bilen min sklei gjennom eu kontroll med greenfilter hvertfall. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg