Fredrik91 Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 hei, har kjøpt nye felger til gollen, det har seg da at nåtidens felger har universal senter der de kun setter i en slags ring som passer slik at felgen blir sentrert.. disse mangler jeg å lurer på om jeg egentlig trenger de? erfaringer? mvh Fredrik 91 Siter Haynes "How to screw your Golf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 det er hvertfall lettere og få montert rett med sånne! koster nok ikke mange kroner å skaffe noen. jeg ville gjort det hvertfall så er du mer sikker på å ikke få vibrering :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 jeg kjørte selv uten sånne i 6 mnd å vil ikke si at jeg merket noe til det. Felgen blir jo sentrert når du skrur til alle hjulboltene så den ringen har vel ikke så veldig mye å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg