krissmp Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hei Har kjøpt ein veteranbil som aldri har vert skilter på i norge. Skal med bilen til haugesund i august for å få den godkjent og få skilter på den. Det eg lurer på er hva eg må ha med meg av papirer og slikt? Alt eg har er 2 ark. Eit ark som det står: Melding til avgiftberegning og registrering. Det andre er registreringsattest fra hjemlandet til bilen. Holder dette? Det eneste som står på arket fra statens vegvesen er ein underskrift, understellsnummer og dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROVdriver Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Det holder akkurat det:) Bilen må registreres som bevaringsverdig da, så den må være orginal. Siter ROVdriver VW Touran 2,0tdi Datsun 240Z Toyota Celica ST2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Har inntrykk av at folka hos biltilsynet på Stord er enklere å snakke fornuftig med enn i Haugesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissmp Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Nå var dere litt sene med takk for svar uansett. Holdt forsåvidt med det 2 arkene, men kunne hatt med meg litt meir teknisk info for å gjøre det litt lettere. Sto sikkert 2 timer i hallen der for å finne ut hesteantall. Sto bare 44 i vognkortet fra danmark. Det blir vel bare rundt 60 hester om det var Kw og det stemmer ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg