benger Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Qoute: Litt merkelig, er at det er mindre personer som prøver seg/ypper til kappkjøring mot denne enn den forrige BMW'n jeg hadde... Strøken S6! Nydelig.. Burde ikke gjøre mye med denne synes jeg. Ang. kappkjøringa, er det jo bare at du hadde BMW.. Tror sikkert bare det er en vanlig Audi A6 med mindre de har litt peil.? Takk!:) Skal ikke gjøre noe stort med denne. Blir nok slik som den er. For de som ikke har peiling ser det ut som en vanlig stv ja. Greit for min del, kan kjøre i fred:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Strøken S6! Nydelig.. Burde ikke gjøre mye med denne synes jeg. Ang. kappkjøringa, er det jo bare at du hadde BMW.. Tror sikkert bare det er en vanlig Audi A6 med mindre de har litt peil.? qoute: For de som ikke har peiling ser det ut som en vanlig stv ja. Greit for min del, kan kjøre i fred:) + at du blir mindre attraktiv blant uvitende politi-folk. Vil tro de har strørre interesse etter å følge en BMW M5 enn en original S6;) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 En spesiell og fin bil ! En S med 4,2 og manuelt gir (?) :P Burde ikke være vanskelig å ta vare på. Ville IKKE ha tatt av S6 merket, passer aller best med dette. Fine felger har du òg :) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Gratulerer med pen bil! :) Den så ut som den var i veldig bra stand, og ikke mange av disse med manuell kasse. Har vurdert å ta av S6 merket bak ja;) Da blir den rimelig diskret, men er en voldsom lyd i den, så da er det ingen tvil allikevel..hehe:D Er enig med deg her, eller ihvertfall byttet til det "S" merket som skal være på C4. ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Mange hyggelige kommentarer her folkens!:) Takk for det!;) Får bare håpe bilen ikke forsvinner mens jeg sover en natt... Typiske tyveriobjekter disse bilene, men har installert Trackguard i bilen, så sover ganske trygt:) Darkstar: Skal det være et annet S-merke bak? Jeg har ikke så peiling på slike detaljer på disse bilene. Sikkert blitt byttet ifm lakkering av forrige eier. Skal holde øynene åpne etter bilen din, ser du og holder til i Bergen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Herlig bil! Drømmebil! Her er forresten det orginale merket bak for den årsmodellen du har http://media.photobucket.com/image/s6%20logo/chrisanjenn/Audi%20S6/IMG_2093.jpg Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Herlig bil! Drømmebil!Her er forresten det orginale merket bak for den årsmodellen du har http://media.photobucket.com/image/s6%20logo/chrisanjenn/Audi%20S6/IMG_2093.jpg Er en liten drøm som har gått i oppfyllese nå ja!:) Takk for det!;) Sånn det merket ser ut ja..hmm, da beholder jeg det som sitter på, selvom det ikke er originalt til bilen.hehe:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Da er det bedre å ta det av... Ser ikke bra ut i det hele tatt;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 stakkar! Vi forvirrer denne karen! hehe! Men hvis du tar det av så vet ikke folk at han har en S-motor, så da er det jo bare dritgøy å dra fra folk! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 hehe! Mange delte meninger her ja:D Om jeg tar det av, hjelper ikke det mot motorlyden;) Jeg vil ha merke på, sorry folkens, syns det også ser mer moderne ut enn det originale. Håper jeg ikke blir skutt nå..:fatality: Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Men. Du blir litt skutt altså. Med luftpistol. For det skal ikke se moderne ut på en ikke moderne bil. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Hehe nei daså! Får se hva som blir gjort med tiden:) Ang tennplugger så får jeg kjøpt fra England, 8stk NGK plugger til 500kr inkl frakt, toll og mva. Om de må tolles/mva'es. Samme plugger koster på mekonomen 1700kr.. latterlig. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Så veldig strøken ut denne altså! Ta godt vare på den :op: Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Så veldig strøken ut denne altså! Ta godt vare på den :op: Takk for det! I will!;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 La merket være på det er ingen andre en nerder som ser at det ikke er originalt :P Jeg synes det du har på passer bedre. Det andre ser veldig 1986 BMW ut. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg