JChE Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Både Audien og poleringsjobben er rett og slett nydelig! Man kan til og med se i refleksjonene at koreanern i bakgrunnen trenger en liten opprettingsjobb :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Noe nytt på denne fronten da..? :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Noe nytt på denne fronten da..? :) Nei veldig lite:( har bare vært opptatt med jobbing de 3 siste helgene nå. Eneste nye er at jeg har fått byttet tennpluggene:) Ellers ser jeg etter en ordentlig lakkforsegling før vinteren og saltingen kommer til Bergen. Noe nytt der da?:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Man får vel tenke at jobbing = penger -> bil ;) Lite nytt fra mi side, men litt er det jo alltid.. :p Ser at jeg må polere og forsegle lakken på min og når det går mot vinter, samt ta noe rust på framskjermene.. :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tja..tiden går med lite nytt for tiden. Har vasket vinterfelgene, like før de kommer på nå. 8x17" org S6 felger med 225.45.17 Nokian Hakka4 piggdekk. Ikke veldig gunstige dekk her i Bergen, men de fulgte nå med bilen og er som nye. Ellers titter jeg på felger for morro skyld. Kanskje dumt å bytte når bilen først har genuine BBS felger. Men fant disse: Work Veldig like de jeg har, men i 19" med blank kant som passer bra på bilen mtp blanke speil og vinduslister. Men vi får nå se:) BBS'ene trenger nye sommerdekk til våren. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 er stilt på disse kanter for tida.. noe nytt?:) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Ja veldig stille for tiden. Har ingen store planer for tiden heller. La om til vinterdekk i begynnelsen av november. Ble ganske nice. Kan slenge opp et par bilder når jeg får lagt de inn. Bilen er så møkkete for tiden og, så det er ikke noe morro å vise frem.. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmist Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Lekker bil du har der. Hvor langt er denne gått da? Sitter å vurderer S6 med 4,2 selv nå... Siter 1996 Audi A6 2,6 2001 Audi A6 1,9tdi 93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831 96 Audi A6 2,6 Quattro(X) 85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Lekker bil du har der. Hvor langt er denne gått da? Sitter å vurderer S6 med 4,2 selv nå... Takk for det du! Denne har gått rundt 230. Merkes ikke:) Problemet er at det er ganske få 4.2 tilgjenglig. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Tenkte jeg kunne slenge opp et par bilder av bilpleieproduktene jeg har "spart opp" så langt. Greit å bo alene. Kan lagre slike ting i klesskapet over vintern;) Ellers er Swissvax Shield og Cleaner Fluid + noen Greenmonster mikrofiber bestilt. Gleder meg til å prøve:) Valgte Shield pga bosted i Bergen uten egen garasje over natten osv. Tviler heller ikke på glansen med dette produktet:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Tenkte jeg kunne slenge opp et par bilder av bilpleieproduktene jeg har "spart opp" så langt. Greit å bo alene. Kan lagre slike ting i klesskapet over vintern;) Ellers er Swissvax Shield og Cleaner Fluid + noen Greenmonster mikrofiber bestilt. Gleder meg til å prøve:) Valgte Shield pga bosted i Bergen uten egen garasje over natten osv. Tviler heller ikke på glansen med dette produktet:) Hehe:) Kjekt å bo alene ja:P Hos meg har bilpleieproduktene fått hedersplassen i stua :) Lengter mot våren hver gang jeg kikker opp fra sofa'n! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 I stua ja! Greit å holde et godt øye med det frem til våren;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Jepp:) Eneste stedet i hele casa'n som er ryddig :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Jepp:) Eneste stedet i hele casa'n som er ryddig :P Ikke skryt deg opp Marius :) Fin samling det der, Benger ;) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Haha:)rolig nå Nå kommer baksetene inn om ikke lenge, gjett om jeg gleder meg! Bestilt visningstime i slutten av desember. Men kjipt at jeg kommer til å få de nye plastikk skiltene.. :( Men forresten. Er så lei gummimattene. Får så "billig" følelse av å ha det under bena mine. Ønsker meg stoffmatter. Men hvor får jeg kjøpt det? Finner ingen nettbutikker her til lands som selger slikt. Mulig Norsk bildelsenter har noe. Ellers må jeg på Møller. Noen tips til hvor jeg får kjøpt deler o.l til bilen? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg