Dagi51 Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Vet at mange handler ting på ebay, både fra tyskland og usa, deriblant gulvmatter i stoff :) Få deg en fin skiltholder, så blir bilen fin med nye plastikkskilt :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Takk for tipset;) skiltholdere kommer sammen med nye skilt. Da kommer snart en liten oppdatering her. Nytt S6 emblem kommer i grillen foran. Nytt mattesett er bestilt. Sorte med rød kant i kunstlær, samt den kursive røde "S-boksen" sammen med V8 blir sydd inn. Mottar disse ut på nyåret tenker jeg. Lenge til, men men..:) Skulle ha sydd inn S6, men grunnet copyright lover fikk jeg ikke det, så lenge jeg ikke hadde lisens fra Audi AG. Mattene ble bestilt fra http://www.hoica.de Bilder kommer så fort alt er på plass:) I mellomtiden blir det en poleringsjobb i slutten av måneden med Shield. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Ble meget pen etter poleringen da. :) Hvilket effektanlegg er det du har? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Ble meget pen etter poleringen da. :) Hvilket effektanlegg er det du har? Jo takk for det!:) Effektanlegget består av 3,5" strakrør fra Y-leddet (u/kat) bort til bakre potte av ukjent merke. Forrige eier som bygde sammen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Jo takk for det!:) Effektanlegget består av 3,5" strakrør fra Y-leddet (u/kat) bort til bakre potte av ukjent merke. Forrige eier som bygde sammen. om eg ikke tar feil var det kansje du som dro på etter rundkjøringen ved lagunen mot flyplass veien :P om det var deg så steike meg så herlig lyd det var av den herregårdsvogna der. Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 om eg ikke tar feil var det kansje du som dro på etter rundkjøringen ved lagunen mot flyplass veien :P om det var deg så steike meg så herlig lyd det var av den herregårdsvogna der. Morsomt å høre!;) Er godt mulig det, men husker ikke helt når jeg kjørte der sist :) Det går en V8-vogn til her har jeg sett og hørt:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Da var jeg å hentet en pakke i posten: Shield luktet himmelsk. Rart dette skal smøres utover bilen? Bare berøringen av disse produktet får meg til å tenke kvalitet. Redd dette kommer til å bli en dyr hobby. MF klutene (Green monster) var så myke at jeg vil sove med dem... Gleder meg til å sette igang i ferien:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Swissvax er herlig :D legg ut bilder når du har prøvd ut disse!? :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Swissvax er herlig :Dlegg ut bilder når du har prøvd ut disse!? :) Legger ut bider så fort jeg har prøvd ;) Skulle lagt ut lukten og... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Du kan jo filme lukta :D neida.. så veldi bra ut, og regner vel egentligt med at resultatet det gir, blir vel så bra! :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Kan du ikke bare sende over en liten dæsj, så jeg får kjenne lukta? Skal vi si... En stor nok dæsj til hele bilen? :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Ja kan sende over litt;) Men nå. Bilen stoppa plutselig.. Skulle hjem fra et middagsbesøk. Bilen startet og stod en liten stund på tomgang. Rygget meg ut av gårdsplassen, men i første oppover bakke stoppet den bare. Døde helt. Jeg mistenker kondens og delvis fryste bensinrør? Skal sies at tanken var et stykke under halvfull. Det har også vært mye tempratursvingninger i det siste. Rundt 0 grader i går, og i kveld -16. Startern går rundt som bare det. Noen ganger tenner den skikkelig, andre ganger ikke. Ventet en stund og prøvde på nytt, og da stod den på tomgang i 2 sek før den døde igjen. Starter den ikke i morgen må jeg få den inn i en varm garasje så den får tint litt. Fylte på mer bensin fra kanne + kondensfjerner. Prøver igjen i morgen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 du får prøve å sjekke det meste grunnleggende; Bensin og gnist. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Bensinpumpa som har tatt kvelden. Da blir det bestilt ny i morgen. Forhåpentligvis får jeg den med en gang. Bilen står i vaarm garasje over natten for tining også. blir godt :)Syns så synd på den nå i kulda. Syns også det forsvinner litt kjølevann for tiden. Fader altså, merkelig alt skal balle på seg i kulda. Forhåpentligvis er det ikke noe værre enn en sprekt slange et sted. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Hehe! Problembiler dette ja :P Bare vær glad for at du har alle girene i behold... ;) Jeg har nettopp ødelagt hele kassen min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg