fisk3tjon Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Heihei Har idag laget et lite koblingsskjema over hvordan jeg tror det gjøres. Grunnen til at jeg har gjort det er for å høre med dere som - jeg anntar - har peiling, og for å høre om det i det hele tatt er korekt, og om jer har glemt noe. Jeg har selv valgt å ikke ta med sikring i skjemaet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Ser riktigt ut dette, eneste er at 4-kanalere gjerne har 2 phonoinnganger... Fram og bak kanaler... Slik at du enten må ha 2 phonokabler fra spilleren til 4-kanaleren slik at du kan fade front og bak... Eller bare velge og splitte den ene phonokabelen...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Det ser riktig ut, foruten det med signalkablene. ¤kanal forsterkeren må også ha rca ut hvis du skal koble deg videre til monoblokka... Har spilleren 3stk rca utganger, så bruk 3 signalkabler. Når det er sagt, så kommer det ikke til å spille spes pent med tanke på at du skal ha 6x9 baki, sammen med sub. 6x9 burde skjermes best mulig, og du burde bruke delefilter på dem også, samme som foran, samt at du bør fade ned 6x9 slik at du ikke hører dem foran i bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 enig med det foreslått tidligere men om spillren har dedikert sub out så ville jeg brukt den eller heller bruke rear utgangen til å matte sub ampen, da kan du justerer fra førersette nivå på subben... 4 kanaleren er grei men som cossi sier så må den bruke den innebygde filtren i LP modus med en øvre frekvens på maks 3-5Khz til rear høyttalerne... da løser du problemet med fulltone fra 6x9... og front amp delen må settes til HP med en nedre frek. på rundt 50-60Hz til å begynne med -da får du best utnyttelse av ditt system :) husk at bak kanalene ikke skal høres men bare "anes" i ekte SQ ånd ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Kommer du til å bruke 1 eller 2 batteri på det oppsette der? Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg