Gå til innhold

Kjøp av 2010 Octavia RS

Ranger emnet

ga123

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Da fikk jeg en skikkelig gladnyhet, bilen er her allerde fredag denne uken! :)

Kan knapt vente...

Siden dette er min første splitter nye bil, har noen av dere noen gode råd til ting jeg bør sjekke eller gjøre når jeg får bilen?

Da ønsker vi bilder på lødag ;)

Som T-K sier, gå over bilen når du henter den, ta den ut for en laaang tur men husk å ikke grisekjøre de første kilometerne! :D

//M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer ila helgen, det lover jeg hvertfall! Skal selvsagt se over lakken grundig, ikke noe annet spesielt man bør se etter/gjøre? Blir vrient å ha en lett høyrefot til å begynne med ja, men skal nok klare det.

Sett PMen din Cosworth87, men tror nok jeg fikser samme pakka billigere selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gi tilbakemelding om du er intr da.. husk at med litt rimeligere dekk ville prisen blitt vesentlig lavere.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Beklager inaktivitet her etter at jeg fikk bilen, har gått i et med jobb og andre ting siste ukene.

2FAST4U: Jeg er meget fornøyd med bilen, det eneste jeg ikke er helt happy med er dekkene som fulgte med. Dunlop Sportmaxx dekk som gir gode nok kjøreegenskaper, men for mye dekkstøy på dårlig asfalt.

Ser man bort ifra det så har jeg ingenting å utsette på den. Er også veldig fornøyd med det utstyret jeg valgte. Skinnsetene er fabelaktige, navi'en er meget bra med V5 av kartene(sørg for at du ikke får V3 eller V4 med bilen, flere forhandlere som prøver å kvitte seg med de fortsatt), kombinasjonen av motor og girkasse er også ekstremt bra. Multifunksjonsratt med tlf og DSG styring anbefalles på det varmeste!

Hva slags spec og utstyr har du bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider