DelPiero Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Noen som har erfaringer med Chrysler Sebring? Fordeler ulemper? Hvordan er kvaliteten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Noen som har erfaringer med Chrysler Sebring?Fordeler ulemper? Hvordan er kvaliteten? Mye bil for pengene, luksus osv. Men egentlig, en bil man styrer unna.. Som med resten av Chrysler biler, kvaliteten er ikke den beste. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Chrysler? Kvalitet? Men seriøst; du vil nok som tidligere nevnt få en komfortabel og nokså luksuriøs bil for pengene. Likevel tror jeg verkstedutgifter og salgsverdien dersom du skal selge den videre vil sørge for at det kan bli en dyrere affære enn tidligere antatt. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Greie å skru på, veldig billige deler fra USA (rockauto.com). Blir de vedlikeholdt, så burde det være trygt. Trygge og forutsigbare kjøreegenskaper (mulig kjedelig, men ingen sportsbil dette). Veldig god på vinterføre. Stort verditap gir mye bil for pengene. Min passerte 200.000km da jeg solgte den. Ingen store kostnader for min del, kun normalt type slitedeler. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg