zebbe91 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Har til overs noe småting fra et prosjekt jeg hadde: Cobra Head 3" 90grader DTM potte, http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR5101DTM&vg=1388&vgpath=Varekategorier/1399/10984/1388 Bud mottas. De er ikke pakket ut en gang !!!! DTM Potta har stått på hylla mi til pynt den siste tida, thats all spesielle mål og bilder kan takes. Her på forumet er jeg ikke mye så for hurtigst svar send epost på Sebastian_eik@live.no Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebbe91 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 No One? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeroxx Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 ca pris på DTM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebbe91 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Bare kom med et bud på e-post Sebastian_eik@live.no du. hadde tenkt meg muligens ryndt høvdingen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg