Era Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 En Vri 8 sjafør her også. Kjører Brun lakka 74`Chevrolet Vega Stasjonsvogn med så mye mods at det ikke er plass til alt her. Men kan nevne V8 (350), Jaguar bakstilling, hjemme komponert forstilling med div deler, kaross ombygget i stål av med og kammerater osv osv. Legger ved et bilde komponert av Bob på www.v8monza.com Tips styr unna Oslo Biltilsyn de er regel ryttere uten sidestykke. Østfold anbefales for slike prosjekt. Lykke til med prosjektet. Kan jeg hjelpe så si fra. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Okay her kommer et bilde av prosjektet. Det er en 34 Ford Roadster. Som man kan se mangler området på hver side av bakluka. Det skal en lokal platesmed ta seg av for meg når jeg her rettet 3cm-fadesen jeg fortalte om tidligere. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Supra`n i the fast and the furious har en farge som heter Candy Orange.Stjålet fra Lamborghini Diablo!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 den candy orange fargen koster 9000 kr pr liter... synes ikke orange er en så tøff farge.. noen som vet hva den fargen flyen fikk koster? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Originally posted by Hot Rod Okay her kommer et bilde av prosjektet. Det er en 34 Ford Roadster. Som man kan se mangler området på hver side av bakluka. Det skal en lokal platesmed ta seg av for meg når jeg her rettet 3cm-fadesen jeg fortalte om tidligere. Naaaaaaais :D Kan bli en fet kjærre det der. 454 med presse f.eks. wtf? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Fin Chevelle du har! Hadde en '68 4dht med 307 og PG fra 1988 til -93. Ikke noen racer akkurat men brukte den som daglig-bil i 4 år. Har kun papirfotos av den men skal prøve å få scannet noe etterhvert. Vedlagte foto er av min tildligere Yamaha V-max som jeg solgte for å finansiere rod-prosjektet. fargen + sjakkbrettene var selvkomponert. I tillegg hadde den louvers på topp- og sidedeksler (hjemmelaget i glassfiber) Gikk som faen og savner den på fine sommerdager. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Her er en hot rod jeg så på street legal stevnet i Bergen i går! Legg merke til gutten til høyre, han holdt på å forsøke å overtale pappa om bilbytte :D Vet ikke så mye om bilen, men den var skikkelig fin og full av gjennomtenkte og pene/rå detaljer. Etter lyden å dømme var det vel omtrent 5000hk skulle jeg tro ;) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Originally posted by Hot Rod Okay her kommer et bilde av prosjektet. Det er en 34 Ford Roadster. Som man kan se mangler området på hver side av bakluka. Det skal en lokal platesmed ta seg av for meg når jeg her rettet 3cm-fadesen jeg fortalte om tidligere. Hey det der blir knall er min favoritt Rod det der i Roadster :) Si fra hvis du trenger hjelp med karossen jeg og Ratata ha en kompiss som er karosserimaker han lager det meste kan du si. Eneste er han bor i Bambla dvs Porsgrunn for de ikke lokal kjente :D Lykke til emd prosjektet. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Elles så har jeg en kompis som fikser det utrolige... Han holder til i Sandefjord det er et lite bilde av den siste rodden han bygde på http://www.atleberg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg