generalen Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hei Mistet lappen for drøyt ett halvt år siden, i 12mnd. Ser det er noen her som søker om å få igjen førerkortet, tenkte eg og sku gjør det, har vel ingenting å tape?! Men det eg lurer på er: -Hvem dere søker til? -Hva som bør stå i søknaden? Reiner med de hjelper lite å skrive at eg vil ha igjen lappen for eg er lei av å gå, og å ta bussen.:confused: Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 HeiMistet lappen for drøyt ett halvt år siden, i 12mnd. Ser det er noen her som søker om å få igjen førerkortet, tenkte eg og sku gjør det, har vel ingenting å tape?! Men det eg lurer på er: -Hvem dere søker til? -Hva som bør stå i søknaden? Reiner med de hjelper lite å skrive at eg vil ha igjen lappen for eg er lei av å gå, og å ta bussen.:confused: Takker for svar 1. Søknaden sendes til politimestern i distriktet ditt. 2. At du trenger den.. Personlig hadde jeg spart portoen..:pimp Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosenbauer Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Søknaden sendes til politidistriktet som behandlet saken din Skriv en "fin" tekst om at du angrer på det du har gjort, og få sjefen på jobben din (om du jobber da) til å skrive et vedlegg om at du trenger lappen i jobb sammenheng. Men det skal alikevell en go del til for og få igjenn lappen, men det verste som kan sje er jo et nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Drit i den lappen. Kjør likevel. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har mistet den tidligere, søkt og fått reduksjon på straffen. For min del sparte jeg to måneder på å søke. Bare søk, du har ingenting å tape! Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg