Gå til innhold

fram bremser.. Hjølp!

Ranger emnet

colaboy85

Anbefalte innlegg

Jeg har GTI fremser fram på golfen min... men vil ha større da jeg skall ha inn en G60 motor. kan jeg ta bremsene fra en corrado da?? passer det rett på?? hva må jeg ha???

kan jeg bruke bremskraft forsterker`n fra corrado også???

Takker så my for hjelpa :)

håper de som sitter med kundskaper om dette kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Retteåsen sier, er det MYE likt mellom GTI og G60, men ikke alt, dessverre..

Du kan kjøpe en Corrado G60 og flytte over ALT av motor, girkasse og understell om du vil.. Billig og enkelt..

G60 har 280x22 foran.. Du må bytte hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. caliperholdere, calipere og skiver.. Dette er likt på Corrado G60 og Golf G60..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha det ga meg en idee, kanskje jeg skal konvertere min til G60 i stedet for 16v.

Fordi skulle jo flytte alt over uansett, om jeg kjøper corrado eller gti 16v golf uansett såå.. ALT er bolt on om jeg skrur det av corradoen og rett inn i golfen? :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Retteåsen sier, er det MYE likt mellom GTI og G60, men ikke alt, dessverre..

Du kan kjøpe en Corrado G60 og flytte over ALT av motor, girkasse og understell om du vil.. Billig og enkelt..

G60 har 280x22 foran.. Du må bytte hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. caliperholdere, calipere og skiver.. Dette er likt på Corrado G60 og Golf G60..

Takk til alle :)

men passer hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. på opphengskula som sitter på den orginale brua??? eller må jeg bytte bruer også for å få det til å passe???

Hvordan er det med styringa da?? styr stag å det??

er sikkert mange domme spørsmål.. men har aldri godt noe lignende før så:S

det som er planen min er å bygge om til G60 motor.. men begynner med bremsene! tar litt om litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider